Main menu

header

924 4 3de Roxana Istudor şi Adrian Barna

Înfrumusețarea masculină ține pasul cu industria produselor dedicate femeilor. Și aici avansul tehnologiei își pune amprenta, tot ceea ce înseamnă întreținerea domnilor și aspectul îngrijit beneficiind de o gamă întreagă de inovații.

Diagnostic și recomandări personalizate pentru piele

Diagnosticarea pielii cu ajutorul aplicațiilor și serviciile personalizate nu mai sunt apanajul exclusiv al înfrumusețării feminine. Conștiente de potențialul de piață pe care îl reprezintă bărbații, mărcile de înfrumusețare inovează datorită inteligenței artificiale. Încă din 2020, odată cu creșterea serviciilor de testare a machiajului virtual și apariția consilierului virtual de vânzări, ambele îmbunătățite de inteligența artificială, au intrat pe piață astfel de servicii pentru domni. De exemplu, brandul de îngrijire a pielii pentru bărbați Bulldog inovează în domeniul personalizării. În Marea Britanie, compania a lansat recent Skin Advisor, un instrument bazat pe inteligență artificială care le permite bărbaților să obțină recomandări personalizate de îngrijire a pielii, accesibil pe site-ul mărcii.

Aplicație cu sfaturi pentru bărbierit

Noul instrument implică înregistrarea online, răspunsuri la o serie de întrebări legate de tipul de piele și nevoile acesteia, precum și o locație, pentru fi luați în calcul factorii de mediu, plus un selfie. Toate acestea permit o evaluare completă al pielii de la distanță. Odată ce toți parametrii au fost luați în considerare, utilizatorii obțin nu doar informații despre pielea lor, ci și o rutină personalizată de îngrijire. Această tehnologie este una dintre primele care se concentrează pe soluții cosmetice pentru bărbați, reflectând interesul în creștere pe acest segment. Și Biotherm a anunțat lansarea în scurt timp a unei versiuni adaptate bărbaților a instrumentului virtual de diagnosticare a pielii Skin Diag. La rândul său, Philips continuă extinderea globală a GroomTribe, o aplicație pentru îngrijirea bărbii, care permite utilizatorilor să testeze diferite stiluri și să obțină sfaturi de bărbierit.

Potrivit unui raport realizat de Persistence Market Research, cererea de produse de îngrijire a pielii pentru bărbați a crescut cu 5,7% între 2017 și 2022 la nivel mondial și este de așteptat să continue să crească până în 2033 cu o rată anuală de aproximativ 7,5%