de Ştefania Băcanu şi Claudia Mîţoi
S-au împlinit 50 de ani de frumos, de parfum, de imaginaţie, creativitate, calitate şi bun gust. O jumătate de secol de când Iris transmite cele mai inspirate poveşti oamenilor prin intermediul florilor. Sigur le-aţi văzut prin oraş, măcat o dată. Aşa a luat naştere campania „50 de zile pentru 50 de ani”, un manifest unic prin care, zilnic, s-au ţesut mesaje, s-au redeschis porţi peste care se aşezase praful timpului, s-au schimbat idei şi concepte. Totul, pentru o lume mai bună şi pentru a le readuce oamenilor zâmbetul şi speranţa pe chipuri. Semnătura le aparţine fraţilor Nicu Bocancea şi Cosmin Avramiţă (foto), cei care stau sub sigla Iris, şi care duc mai departe comoara familiei, ale cărei baze s-au pus încă din 1970. Cosmin, unul dintre cei doi manageri, ne-a vorbit despre această campanie, cum au luat naştere toate idelile minunate cu care au împânzit Capitala, ce îi inspiră şi care este secretul succesului.
Read more: Campania „50 de zile pentru 50 de ani“ a împodobit Bucureştiul, în fiecare zi cu câte o poveste...