Main menu

header

Lupta cu sedentarismul, în manieră accesibilă Metode simple de a face mai multă mişcare

872 3 1de Roxana Istudor şi Flori Pintea

A include timp dedicat exercițiilor fizice la sală poate fi o provocare pentru multe persoane. Pentru cei care doresc să nu cadă pradă sedentarismului - și așa amplificat de pandemie - experții recomandă gesturi simple, dar foarte eficiente, prin care poate fi amplificată mișcarea de fiecare zi chiar și fără eforturi specifice.

Read more: Lupta cu sedentarismul, în manieră accesibilă Metode simple de a face mai multă mişcare

Mişcarea dis-de-dimineaţă arde mai multă grăsime

871 3 2de Roxana Istudor şi Daniel Şuta

O cercetare de dată recentă a pus în evidență legătura dintre orele la care se fac exercițiile fizice și capacitatea organismului de a arde mai eficient grăsimea.

Read more: Mişcarea dis-de-dimineaţă arde mai multă grăsime

Terapia japoneză cu apă - scădere în greutate şi prevenirea unor boli grave

871 3 1de Roxana Istudor şi Flori Pintea

Fără apă, viața pe Pământ nu este posibilă - este elementul de bază necesar pentru supraviețuirea tuturor ființelor vii. Aproximativ 55% din greutatea corpului uman constă din apă, ceea ce face obligatorie o hidratare corespunzătoare în fiecare zi, pentru a se menține echilibrul metabolic și a se elimina toxinele din organism. Dar be- neficiile apei nu se opresc aici, iar terapia japoneză care implică acest lichid vital este de natură să demonstreze avantajele enorme pentru sănătate și prevenție ale consumului de apă.

Read more: Terapia japoneză cu apă - scădere în greutate şi prevenirea unor boli grave

Schimbarea paradigmei imaginii „ideale“ „Libertatea alimentară“, noul trend centrat pe ascultarea propriului corp

870 3 1de Roxana Istudor şi Flori Pintea

Termen complex, cu repere variind de la renunțarea la dietele restrictive până la obținerea unei sănătăți mai bune prin cultivarea bunelor obiceiuri, ceea ce a devenit cunoscut în ultima perioadă drept „libertate alimentară” pornește de la ideea centrală a ascultării propriului corp, în detrimentul recomandărilor nutriționale generale, care nu țin cont de individualitate.

Read more: Schimbarea paradigmei imaginii „ideale“ „Libertatea alimentară“, noul trend centrat pe ascultarea...

Caloriile nocturne aduc kilograme în plus, greu de pierdut

869 3 2de Roxana Istudor şi Flori Pintea

Dacă obișnuiți să treceți noaptea pe la frigider pentru o gustare, este bine să știți că o serie de cercetări recente pun în evidență pericolul major pe care îl reprezintă acest obicei la adresa sănătății inimii.

Read more: Caloriile nocturne aduc kilograme în plus, greu de pierdut

Dieta vegetariană generează mai puţine emisii poluante

869 3 1de Roxana Istudor şi Daniel Şuta

Producția, procesarea și ambalarea alimentelor sunt responsabile pentru mai mult de o treime dintre emisiile globale de gaze cu efect de seră. Un studiu recent și-a propus să ofere informații mai detaliate despre modul în care producția de hrană afectează mediul, iar rezultatele au fost relevante.

Read more: Dieta vegetariană generează mai puţine emisii poluante

Conceptul Mash Bowl, pentru alimentaţie completă şi personalizată

868 3 1de Roxana Istudor şi Flori Pintea

Unul dintre cele mai în vogă trenduri alimentare ale momentului este conceptul Mash Bowl, o adaptare perfectă la tendințele nutriționale, care cer mai multă calitate, mai mulți nutrienți, ingrediente naturale, în aceeași porție de mâncare. Mai mult, acest tip de nutriție completă este foarte lesne de personalizat.

Read more: Conceptul Mash Bowl, pentru alimentaţie completă şi personalizată

Improvizaţiile nu pot înlocui aparatele profesionale Antrenor Răzvan Giurgiu: „Antrenamentele de acasă reprezintă o variantă de compromis“

867 3 1de Ștefania Băcanu şi Daniel Şuta

Odată cu pandemia, cei mai mulți au înlocuit sălile de fitness cu propria locuință, unde și-au improvizat un colț, ca alternativă de a face mișcare. Nimic greșit, numai că, pe termen lung, sportul acasă nu este o variantă câștigătoare. Cel puțin, asta spun specialiștii. Răzvan Giurgiu, instructor de fitness la Clubul Sportiv „Ciprian Sora”, ne-a vorbit despre alternativele sălii de sport, cum putem avea antrenamente reușite și cum le putem combina pentru ca rezultatele să fie cele așteptate.

Read more: Improvizaţiile nu pot înlocui aparatele profesionale Antrenor Răzvan Giurgiu: „Antrenamentele de...

Nutriţionist Ilona Tudor: „Anumite minerale şi vitamine pot ajuta la slăbit“

866 3 1de Simona Soare Ghișea şi Claudia Mîţoi

Fructele și legumele în stare crudă abundă în substanțe nutritive. Potrivit specialiștilor, acestea furnizează vitamine și minerale ce joacă un rol important în procesul de slăbire. Care sunt acestea și în ce alimente se găsesc, aflați de la Ilona Tudor, specialist în nutriţie, diete și stil de viaţă (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).

Read more: Nutriţionist Ilona Tudor: „Anumite minerale şi vitamine pot ajuta la slăbit“

Sacrificiile marilor campioni Dietele riguroase ale celor mai performanţi sportivi ai lumii

865 3 5de Roxana Istudor şi Silviu Ghering

Oparte din succesul celor mai performanți sportivi ai lumii poate fi atribuit talentului nativ, dar unele dintre obiceiurile lor de viață sunt nu doar exemple de diete care funcționează perfect, ci și dovada sacrificiilor pe care le cere statutul de mare campion.

Read more: Sacrificiile marilor campioni Dietele riguroase ale celor mai performanţi sportivi ai lumii

Dispozitivele de fitness susţin scăderea în greutate

864 3 1de Roxana Istudor şi Daniel Alexandrescu

Foarte populare și răspândite, dispozitivele care urmăresc efectele exercițiilor fizice asupra organismului și greutății - de la contorul de pași până la monitorul cardiac - sunt și eficiente, arată rezultatele unei cercetări recente.

Read more: Dispozitivele de fitness susţin scăderea în greutate