de Roxana Istudor şi Flori Pintea
Cu doar o generație în urmă, aspectul tânăr și proaspăt era neapărat bronzat. Moda s-a schimbat, au intervenit alarmele științifice vizavi de expunerea la radiațiile UV și astăzi nimeni nu mai iese la plimbare fără protecție solară. Din acest tablou al epidermei sănătoase model al mileniului trei face parte și așa-numita „piele de sticlă”, acel aspect neted și strălucitor al chipului care a pornit din Coreea și a cucerit întreaga lume.
Read more: Rutină în câţiva paşi Pielea „de sticlă“. Cum se ajunge la aspectul translucid al chipuluide Roxana Istudor şi Flori Pintea
Obsesia oamenilor pentru frumusețe și o „emblemă” ca Barbie sunt combinația perfectă pentru creatorii de aplicații. Cum producția „Barbie” este estimată nu doar să facă furori la box-office, ci și să confirme iubirea a milioane de persoane pentru celebra păpușă, inteligența artificială dă posibilitatea oricui să se „vadă” cu un astfel de chip perfect.
Read more: Filtrul „Barbie“, inteligenţa artificială transformă orice chip în unul de păpuşăde Roxana Istudor şi Adrian Barna
Formulele de protecție solară nu mai sunt ce au fost nu cu mult timp în urmă. Pornind de la un trend asiatic ce a crescut spectaculos, apărarea de razele UV dăunătoare a intrat într-o nouă eră.
Read more: Produsele de protecţie solară, într-o nouă erăde Georgiana Mihalcea
Este imposibil să petreci cinci minute pe TikTok fără a descoperi un sfat de frumusețe pe care să-l poți aplica cu ușurință în viața de zi cu zi. În materie de beauty, în ultimele zile, o nuanță de ruj face furori pe celebra rețea de socializare. Este vorba despre „Cherry Cola”, care s-a impus deja drept vedeta verii cu nu mai puțin de 60 de milioane de vizualizări.
Read more: „Cherry Cola“, nuanţa supremă de ruj a verii 2023de Roxana Istudor şi Daniel Şuta
Industria frumuseții se adaptează rapid la cerințele tranziției la metode sustenabile de producere a cosmeticelor, iar segmentul parfumurilor este în prima linie. Recent s-a lansat primul parfum cu alcool din carbon reciclat.
Read more: Primul parfum cu alcool din carbon reciclatde Roxana Istudor şi Flori Pintea
Dieta omului contemporan este tot mai săracă în colagen, proteina naturală fiind practic eliminată prin sistemul de procesare modernă a alimentelor. În aceste condiții, pudra de colagen câștigă tot mai mult teren ca supliment alimentar, beneficiile acesteia fiind demonstrate științific și popularizate de vedete de top.
Read more: Pudra de colagen, liantul care întreţine frumuseţea şi flexibilitateade Roxana Istudor şi Adrian Barna
Nu cu mult timp în urmă, celebrul Brad Pitt și asociatul său, Marc Perrin, au lansat o line de produse de îngrijire a pielii cu numele Le Domaine, care este centrată în jurul puterii extraordinare a antioxidanților din struguri.
Read more: Linia de îngrijire de lux Le Domaine, marcă Brad Pitt, bazată pe puterea antioxidanţilor din...de Roxana Istudor şi Daniel Şuta
Orice interacțiune cu plantele se poate traduce prin beneficii nu doar pentru sănătate, ci și pentru frumusețe. Rutina de îngrijire și înfrumusețare de fiecare zi poate da rezultate spectaculoase atunci când cuprinde minunatele ape florale.
Read more: Apele florale, frumuseţe naturală pentru întregul corpde Roxana Istudor şi Flori Pintea
Îngrijirea tenului nu mai este de ceva vreme o chestiune punctuală sau care se rezumă strict la un aspect - astăzi, înfrumusețarea are o abordare holistică, ce implică atât atenuarea efectelor înaintării în vârstă, cât și tratarea diverselor probleme ale pielii. Măștile cu lumini LED sunt o „intrare” foarte apreciată în acest univers al aspectului exterior frumos care se bazează pe un interior sănătos.
Read more: Măştile cu lumini LED înfrumuseţează şi trateazăde Roxana Istudor şi Daniel Şuta
Termenul K-beauty a consacrat deja pe plan mondial un anume tipar de formulare a produselor de înfrumusețare. Preluat de Coreea de Sud din vechile sale tradiții și transformat într-un stil global, acest concept pleacă de la ideea că înfrumusețarea trebuie să acționeze în tandem cu sănătatea, iar cosmeticele să și trateze, nu doar să schimbe estetica. Unul dintre segmentele cele mai spectaculoase este cel al vopselelor pentru păr, unde produsele K-beauty au depășit o nouă frontieră.
Read more: Vopselele coreene de păr colorează în câteva minutede Roxana Istudor şi Adrian Barna
Majoritatea produselor de îngrijire, de la șampoane la loțiuni de tot felul, conțin invariabil pe lista de ingrediente și apă. Unul dintre cele mai spectaculoase trenduri ale industriei este acela de a furniza pulbere în care consumatorii să adauge apă pentru a obține șampon, gel de duș, exfoliant sau chiar pastă de dinți.
Read more: Produsele de îngrijire sub formă de pulbere, un trend pentru sustenabilitate