Main menu

header

747 5 1de Călin Popa şi Eduard Popa

Industria frumuseții, care rulează cifre astronomice, este plină de vedete de top care promovează branduri asemenea. Dar în această lume strălucitoare este loc și pentru liniile foarte accesibile, ultima lansare de acest fel devenind virală pe internet și cucerind America, la scurt timp de la lansare.

Rujuri, farduri și… mopuri

Dollar General are 15.500 de magazine pe întreg teritoriul SUA, în care vinde gustări, mopuri și tot felul de obiecte casnice mărunte. Recent, s-a asociat cu un producător de cosmetice și a lansat o linie care costă cinci dolari și care include rujuri, farduri de pleoape, fond de ten, lac de unghii și accesorii de îngrijire a pielii. Colecția, care conține în total 150 de piese, este plasată strategic în toate magazinele lanțului, clienților fiindu-le foarte ușor să le găsească. Pornită de la dorința de a da un impuls unui profit pe care îl considerau mic, șefii Dollar General au dat lovitura cu cosmeticele accesibile, notează CNN.

Succes uriaș prin intermediul bloggerilor

Zeci de bloggeri care se ocupă de evaluarea și promovarea cosmeticelor, fiecare cu zeci de mii de urmăritori, au urcat la cer popularitatea liniei de cinci dolari lansate de Dollar General, brand ale cărui magazine se întind în toată țara, majoritatea în localitățile mici. De pildă, un singur review pe YouTube realizat de un beauty vlogger are deja peste 125.000 de vizualizări. „Este grozav când se lansează astfel de linii. Cred că sunt mult mai accesibile, și le poate permite oricine”, consideră Taylor Horn, blogger care are 750.000 de urmăritori. Fără să dea cifre exacte, unul dintre directorii lanțului de magazine, John Garratt, afirmă că „rezultatele sunt cu adevărat bune”.

Vânzările de cosmetice - rujuri, farduri de pleoape, lacuri de unghii - au crescut în SUA cu 31% din 2013 și au ajuns în prezent la 17 miliarde de dolari