Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

de Elena Nedelcu

Vara este anotimpul potrivit, dar şi indicat, pentru regimurile care se bazează pe fructe şi legume proaspete. Printre acestea se numără şi castravetele, un aliment ideal, care stă la baza unor diete eficiente. Nutriţioniştii îl recomandă deoarece este sărac în calorii, are calităţi depurative şi diuretice şi este bogat în fibre, care ajută la eliminarea grăsimilor.

Elimină depozitele de grăsime de pe abdomen
Castraveţii au un conţinut mare de apă (95%), enzime, vitamine (A, B1, B2 şi C), sodiu, potasiu, calciu, fosfor, fier, zinc, mangan şi iod. O cură cu această legumă este extrem de indicată deoarece este un bun depurativ, ajutând la evacuarea apei reţinute, dizolvarea acidului uric şi uraţi şi la eliminarea substanţelor toxice din organism. În plus, are efect antiinflamator.
Orice persoană ştie că într-o cură de slăbire cel mai important lucru este să elimini şi nu să depui. Castravetele este leguma perfectă pentru curăţarea tractului digestiv, pentru că stimulează şi uşurează tranzitul intestinal, o problemă des întâlnită la multe femei, mai ales în perioadele de dietă, dar şi în timpul sarcinii şi al menopauzei.
Fiind săracă în calorii, doar 10 kcal la 100 de grame, această legumă poate fi consumată în orice cantitate doriţi. În plus, este foarte săţioasă. Castravetele mai are proprietatea de a ajuta la subţierea depozitelor de grăsime de pe abdomen.

Daţi jos două kilograme în două zile
Pentru cei care se pregătesc să-şi petreacă vacanţa la mare şi au nevoie de o dietă rapidă şi cu efecte sigure, recomandăm cura de două zile cu castraveţi, în urma căreia veţi da jos aproximativ două kilograme. Dacă vreţi să slăbiţi mai mult puteţi repeta dieta.

Ziua 1
Mic dejun:
o felie de pâine cu seminţe, o linguriţă cu unt degresat şi 200 de grame de castravete cu verdeaţă.
Gustare: 125 de grame de kefir degresat, mixat cu castravete şi suc de lămâie.
Prânz: castraveţi umpluţi - se scobeşte un castravete, iar crema de brânză şi smântână se mixează cu zeamă de lămâie, ceapă tocată şi mărar. Se lasă la rece şi se umple castravetele.
Gustare: castraveţi proaspeţi cu verdeaţă - nelimitat.
Cina: cartofi gratinaţi - 200 de grame de cartofi şi 200 de grame de legume, după preferinţă. Acestea se fierb, apoi se amestecă împreună cu şuncă, puţin lapte şi condimente, după gust. Se pune brânză rasă deasupra şi se coace la cuptor.

Ziua 2
Mic dejun:
30 de grame de musli cu 100 de grame de fructe, la alegere şi 150 de grame de iaurt degresat.
Gustare: un măr.
Prânz: file de vită cu castravete - 80 de grame de file de vită preparat fără grăsimi, doi cartofi mici fierţi, pătrunjel şi castravete.
Gustare: un castravete.
Cina: salată de cartofi cu castravete - 200 de grame de cartofi fierţi şi un castravete se toacă şi se amestecă. Deasupra se toarnă un sos obţinut din zeama de la o lămâie, împreună cu două linguri cu lapte, muştar, piper şi ceapă verde mărunţită.

Dovleceii accelerează metabolismul

Există alimente care vă îngraşă şi care nu sunt recomandate, dar există şi unele care vă ajută să ardeţi celulita şi impulsionează metabolismul. Pentru a şti ce să consumaţi ca să scăpaţi mai repede de surplusul de grăsime, vă oferim o listă cu aceste produse:
- în primul rând, nu evitaţi laptele în timpul curelor de slăbire, chiar dacă are grăsimi. Cercetările au arătat că cei care încearcă să slăbească şi beau frecvent lapte pierd de două ori mai multă greutate decât cei care uită să-l consume. Unul dintre motivele pentru care acesta grăbeşte metabolismul este acela că ţine nivelul insulinei constant;
- consumaţi fructe bogate în vitamina C, precum vişine, zmeură, coacăze, lămâi sau kiwi, deoarece ele diluează grăsimile şi reduc acumularea lor în organism;
- alte alimente care vă accelerează metabolismul şi vă ajută să ardeţi grăsimile sunt: fasolea, carnea de pui, somonul, ardeii graşi, pepenele, ridichile, caisele, castraveţii, salata, nectarinele, ananasul, prunele, spanacul, roşiile, varza, conopida, morcovii, merele, piersicile, perele, murele şi dovleceii.

Add comment


Security code
Refresh