Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

588 3 1de Raluca Grințescu

Această dietă a fost inspirată din stilul alimentar al astronauţilor şi vă poate ajuta să scăpați de cinci-zece kilograme într-o perioadă relativ scurtă. În principiu, este o dietă sigură pentru sănătate, dar care poate fi urmată numai de adulţi sănătoşi.

Durează 13 zile

Dieta astronauţilor are la bază principii din planul alimentar gândit în anii ’60 de specialiştii NASA pentru angajaţii proprii. Scopul era ca aceştia să beneficieze de o nutriţie sănătoasă în condiţiile speciale impuse de absenţa gravitaţiei. Dieta astronauţilor poate fi urmată de oricine, dar, pentru că este o dietă cu aport caloric limitat (400-500 de calorii), există câteva condiţii: să fie urmată de un adult sănătos, să nu depăşească perioada recomandată şi să respecte cantitatea de cel puţin doi litri de apă consumată pe zi. Regimul durează 13 zile, dar poate fi ţinut de mai multe ori, cu pauze de două săptămâni între reprize. Ţineți minte ca în această perioadă să nu consumați unt (nedegresat), margarină sau ulei, să consumați doar cantităţile indicate şi să nu înlocuiți un aliment cu altul.

Ziua 1

588 3 2Micul dejun: o cană cu cafea neagră (fără zahăr sau lapte);

Prânzul: două ouă fierte şi o porţie de spanac gătit;

Cina: o porţie de carne slabă (pui sau curcan) pregătită la grătar.

Ziua 2

Micul dejun: o felie de pâine integrală unsă cu puţin unt degresat şi o cană cu cafea neagră;

Prânzul: 200 g şuncă slabă de pui sau de curcan;

Cina: o salată (castraveţi şi frunze de salată verde, fără dressing), două fructe şi o porţie de carne slabă la grătar.

Ziua 3

Micul dejun: o felie de pâine integrală unsă cu puţin unt degresat şi o cană cu cafea neagră;

Prânzul: o porţie de fasole verde sotată, o salată de roşii (fără dressing) şi două ouă fierte;

Cina: o salată (castraveţi şi frunze de salată verde fără dressing) şi o felie de şuncă slabă de pui/curcan.

Ziua 4

Micul dejun: o felie de pâine integrală unsă cu puţin unt degresat şi o cană cu cafea neagră;

Prânzul: morcovi cruzi sau gătiţi la abur cu puţină brânză slabă rasă;

Cina: un iaurt simplu degresat şi o salată din fructele preferate.

Ziua 5

Micul dejun: o cană cu cafea neagră şi doi morcovi (proaspeţi sau gătiţi);

Prânzul: o porţie de peşte slab la grătar cu o salată de roşii fără dressing;

Cina: o salată de castraveţi cu frunze de salată verde şi o porţie de carne slabă la grătar.

Ziua 6

Micul dejun: o felie de pâine integrală unsă cu puţin unt degresat şi o cană cu cafea neagră;

Prânzul: 200 g pui la grătar;

Cina: câţiva morcovi proaspeţi şi două ouă fierte.

Ziua 7

Micul dejun: o cană cu ceai de lămâie (neîndulcit);

Prânzul: o porţie de carne slabă la grătar şi o salată de fructe;

Cina: la această masă aveți voie să mâncați aproape orice (respectând principiile dietei - optați pentru alimente fără grăsimi/zaharuri).

Ziua 8

Micul dejun: o cană cu cafea (acum aveți voie să adăugați zahăr);

Prânzul: o porţie de spanac gătit şi două ouă fierte.

Cina: 200 g carne slabă la grătar.

Ziua 9

Micul dejun: o felie de pâine integrală unsă cu puţin unt degresat şi o cană cu cafea neagră;

Prânzul: o salată de castraveţi cu frunze de salată verde şi o porţie de carne slabă la grătar;

Cină: 200 g şuncă slabă.

Ziua 10

Micul dejun: o felie de pâine integrală unsă cu puţin unt degresat şi o cană cu cafea neagră;

Prânzul: o porţie de fasole verde gătită, o salată de roşii şi două ouă fierte;

Cina: salată verde cu castraveţi şi câteva felii de şuncă slabă de pui sau de curcan.

Ziua 11

Micul dejun: o felie de pâine integrală unsă cu puţin unt degresat şi o cană cu cafea neagră;

Prânzul: morcovi cruzi sau gătiţi la abur cu puţină brânză slabă rasă;

Cina: un iaurt mic, simplu, degresat şi o salată de fructe.

Ziua 12

Micul dejun: o felie de pâine integrală unsă cu puţin unt degresat şi o cană cu cafea neagră;

Prânzul: o porţie de pui (fără pieliţă) la grătar şi o salată de roşii fără dressing;

Cina: câţiva morcovi şi două ouă fierte.

Ziua 13

Micul dejun: o felie de pâine integrală unsă cu puţin unt degresat şi o cană cu cafea neagră;

Prânzul: o porţie de pui (fără pieliţă) la grătar şi o salată de roşii fără dressing;

Cina: câţiva morcovi şi două ouă fierte.

Atenţie! Pentru că este o dietă cu aport caloric destul de mic, cereți întâi părerea unui nutriţionist. De asemenea, trebuie să ştiți că unii specialişti critică această dietă din cauză că nu asigură necesarul zilnic de vitamine şi de minerale!

Add comment


Security code
Refresh