Main menu

header

570 3 1de Raluca Grinţescu

Una dintre cele mai mari provocări cărora trebuie să le facă faţă femeile este aceea de a respecta o dietă. Înconjurate de tentaţii, doamnele şi domnişoarele reuşesc cu greu să-şi înfrâneze poftele, mai ales când vine vorba despre vin şi ciocolată. Ce-ați zice însă dacă ați afla că există o dietă care se bazează pe aceste două ingrediente? Chiar dacă pare imposibil, dieta cu vin şi ciocolată promite să vă scape de trei kilograme într-o săptămână. În mod normal, regimul alimentar se ţine timp de trei săptămâni, ceea ce înseamnă că puteți pierde până la nouă kilograme dacă o respectați cu stricteţe. Iată ce trebuie să mâncați în fiecare zi din prima săptămână a dietei.

Prima săptămână

ZIUA 1

Micul dejun: două clătite cu Nutella şi 200 ml lapte degresat;

Prânzul: 50 g brânză Brie, o turtă de ovăz, două roşii uscate şi un bol cu supă proaspătă;

Cina: 100 g ton, sos din roşii şi măsline, 150 g cartofi noi şi broccoli la discreţie, 125 ml vin roşu.

ZIUA 2

Micul dejun: două felii de pâine prăjită cu miere şi bucăţele de miere, patru pătrăţele de ciocolată neagră;

Prânzul: 100 g somon cu 200 g salată de cartofi, o bucăţică de pară;

Cina: Coq au vin (reţeta franţuzească).

ZIUA 3

Micul dejun: 40 g fulgi de ovăz cu lapte degresat, o gustare din ciocolată neagră;

Prânzul: sandviş cu două felii de pâine şi avocado, trei bucăţi de pui şi o roşie;

Cina: 100 g cod cu salată de fasole verde, ardei gras şi coriandru, un pahar cu vin roşu.

ZIUA 4

Micul dejun: salată de fructe (pere, fructe de pădure, caju, migdale);

Prânzul: 150 g salată cu mazăre, brânză Feta, roşii cherry, desert din fructe înmuiate în ciocolată neagră;

Cina: carne de porc la grătar cu 200 g piure, fasole verde şi, ca desert, bucăţele de măr.

ZIUA 5

Micul dejun: 40 g musli în 100 g lapte degresat, două pătrăţele de ciocolată neagră şi șase căpşuni;

Prânzul: supă proaspătă, șase bucăţi de sushi, un pahar cu vin roşu;

Cina: o felie de pâine prăjită cu piure de roşii, brânză Feta, o felie de şuncă, salată verde.

ZIUA 6

Micul dejun: un ou fiert, o felie de pâine prăjită, 200 ml suc natural de portocale;

Prânzul: jumătate de avocado cu turtă de ovăz, un pahar cu vin roşu;

Cina: 100 g piept de pui la grătar cu salată de varză.

ZIUA 7

Micul dejun: o felie de pâine prăjită cu miere, un pahar cu iaurt degresat;

Prânzul: 75 g pâine cu 50 g hummus, salată de roşii;

Cina: carne de vită în vin roşu cu morcovi, două pătrăţele de ciocolată neagră.

A doua săptămână

570 3 2ZIUA 1

Micul dejun: fructe de pădure cu 30 g ciocolată neagră, un pahar cu iaurt degresat;

Prânzul: 150 g salată de morcovi, un pahar cu vin roşu;

Cina: 100 g legume trase la tigaie (fasole verde, ardei gras, broccoli) şi 100 g noodles cu busuioc şi chilli.

ZIUA 2

Micul dejun: o felie de pepene roşu, un pahar cu iaurt degresat cu patru pătrățele de ciocolată neagră, caju şi migdale;

Prânzul: sandviş din două felii de pâine unse cu muştar, şuncă, salată de morcovi;

Cina: 100 g somon la grătar cu 50 g cuşcuş.

ZIUA 3

Micul dejun: două felii de pâine prăjită unse cu Nutella şi presărate cu banane;

Prânzul: salată de castraveţi şi roşii, 75 g piept de pui la grătar, o linguriţă cu maioneză;

Cina: 160 g muşchi de vită la grătar, ciuperci şi fasole verde.

ZIUA 4

Micul dejun: salată de fructe, un pahar cu suc natural de portocale;

Prânzul: 150 g conopidă, baby carrots, castraveţi, un pahar cu vin roşu;

Cina: 125 g ravioli cu roşii şi măsline, parmezan.

ZIUA 5

Micul dejun: 40 g terci de ovăz, un măr;

Prânzul: supă proaspătă, o baghetă cu roşie şi mozzarella;

Cina: piept de pui la grătar cu pastă de tomate şi busuioc.

ZIUA 6

Micul dejun: 28 g fulgi de ovăz cu 150 ml lapte degresat, patru pătrăţele de ciocolată neagră;

Prânzul: 100 g sardine în sos de tomate, o felie de pâine prăjită;

Cina: 100 g friptură de porc la grătar cu 150 g piure şi salată de varză, un pahar cu vin.

ZIUA 7

Micul dejun: musli cu bucăţele de ciocolată, 150 ml lapte degresat şi o banană;

Prânzul: roşii cu brânză mozzarella şi busuioc, o felie de pâine prăjită;

Cina: pește la grătar cu lămâie şi broccoli, un pahar cu vin roşu şi două pătrăţele de ciocolată neagră.

A treia săptămână

ZIUA 1

Micul dejun: smoothie cu banană, afine şi 200 ml lapte degresat, o felie de pâine prăjită cu miere;

Prânzul: o felie de pâine prăjită cu hummus, roşie şi castravete, patru pătrăţele de ciocolată neagră;

Cina: spaghete cu sos de roşii, ceapă, busuioc, ciuperci şi un pahar cu vin roşu.

ZIUA 2

Micul dejun: fructe de pădure cu migdale, caju şi două pătrăţele de ciocolată;

Prânzul: salată de pere şi conopidă, un pahar cu vin roşu;

Cina: pește la grătar cu lămâie, spanac şi 25 g orez brun.

ZIUA 3

Micul dejun: 28 g fulgi de ovăz cu 200 ml lapte degresat, patru pătrăţele de ciocolată neagră;

Prânzul: 100 g piept de pui la grătar, 75 g salată de roşii şi castraveţi;

Cina: 250 g spanac, lasagna cu brânză ricotta, roşii, conopidă şi oţet balsamic.

ZIUA 4

Micul dejun: două ouă fierte cu roşii coapte, patru pătrăţele de ciocolată;

Prânzul: salată de morcovi cu sfeclă, 100 g piept de pui la grătar, patru bucăţi de falafel sau o porţie mică de hummus;

Cina: somon la grătar cu legume trase la tigaie (broccoli, fasole verde, ardei gras).

ZIUA 5

Micul dejun: un pahar cu iaurt degresat, un biscuit digestiv, patru pătrăţele de ciocolată neagră;

Prânzul: salată de roşii cu sfeclă şi 50 g mozzarella;

Cina: ciuperci la cuptor umplute cu sos pesto, migdale şi caju, un pahar cu vin roşu.

ZIUA 6

Micul dejun: două felii de pâine prăjită cu Nutella şi căpşuni;

Prânzul: salată cu roşii cherry, salată verde, mozarella, busuioc, un pahar cu vin roşu;

Cina: 115 g cartofi copţi cu unt şi chilli, legume trase la tigaie (ceapă, ardei roşu, fasole verde).

ZIUA 7

Micul dejun: două clătite cu lămâie şi căpşuni, patru cubuleţe de ciocolată neagră;

Prânzul: 100 g friptură de vită la grătar, 200 g piure de cartofi, un pahar cu vin roşu;

Cina: omletă spaniolă cu două ouă şi un cartof.

Specialiştii cred că dieta cu ciocolată şi vin poate face minuni până şi pentru cele mai pofticioase femei

Add comment


Security code
Refresh