Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

554 3 2de Raluca Grințescu

Japonezii nu încetează să ne surprindă cu diferite modalități de slăbire, care pur și simplu se luptă una cu cealaltă în eficacitatea și ușurința executării. Din păcate, nu toți pot să facă abdomene, exercițiul scândura sau jogging, deși de mult ar fi trebuit să înceapă aceste exerciții. Inventivii japonezi și aici au găsit o soluție de necrezut, exact ceea ce vă doriți: să stați și să nu faceți nimic!

Se corectează şi forma corpului

De mai bine de zece ani, doctorul Fukutsudzi ajută femeile să-și corecteze formele corpului în timp foarte scurt. Și totul fără cheltuieli, diete sau exerciții fizice epuizante. Tot ce aveți nevoie este: un prosop mare, o panglică puternică, o suprafață orizontală și cinci minute pe zi disponibile. Metoda constă în aceea că trebuie să stați câteva minute pe zi pe o rolă formată dintr-un prosop răsucit și veți scăpa de burtă. Iar dacă prosopul va fi poziţionat mai aproape de umeri, atunci sânii se pot ridica, postura corpului se corectează și se înalță puțin!

Cum procedați

Formați dintr-un prosop o rolă nu mai mică de 40 cm lungime și 7-10 cm diametru. Legați rola cu o panglică, pentru ca să nu se desfășoare. Așezați-vă pe o suprafață dreaptă și puneți rola în spatele dumneavoastră de-a curmezișul. Important! Culcați-vă ușor pe spate, astfel încât prosopul să ajungă exact sub șale. Depărtați picioarele la nivelul umerilor. Degetele mari de la picioare trebuie să se atingă, dar distanța între călcâie trebuie să fie de aproximativ 20-25 cm. Întindeți mâinile după cap, cu palmele în jos și cu degetele de la mâini unite. Aveți grijă ca degetele mari de la picioare și cele mici de la mâini să se atingă mereu unul de celălalt. Stați în această poziție cinci minute. Atenție! După aceea, ridicați-vă încet, deoarece în momentul exercițiului oasele și articulațiile se deplasează ușor. Dacă nu puteți rezista cinci minute, atunci puteți începe cu două-trei minute, mărind pe parcurs timpul.

Add comment


Security code
Refresh