Main menu

header

541 3 2de Raluca Grințescu

Ați avut momente în care nu ştiați dacă e mai potrivit să mergeți la yoga sau la pilates? Sau poate că uneori v-ați dorit să faceți un antrenament doar cu câteva elemente din fiecare, dar fără să fiți obligate să menţineți o poziţie pentru o veşnicie.

Vă definiți trupul

Chalene Johnson, antrenorul vedetelor, a vrut să creeze un antrenament amuzant, pentru orice vârstă şi pentru orice nivel de fitness. Aşa a luat naştere PiYo, o combinație între pilates şi yoga, dar la care se adaugă elemente de dans, arte marţiale şi lovituri, toate executate pe o muzică antrenantă, atipică orelor clasice. Aşadar, dacă faceți antrenamente PiYo vă veți defini corpul graţie pilates-ului şi veți căpăta forţa şi flexibilitatea prin exerciţiile de yoga. Cu fiecare sesiune de PiYo ardeți mai multă grăsime în exces, vă tonifiați muşchii şi vă minimizați durerile de care suferiți. Spre deosebire de orele clasice de yoga şi de pilates, PiYo este o oră de aerobic care conţine exerciţii dinamice, legate astfel încât să vă crească pulsul inimii, să ardeţi calorii şi să vă facă să transpiraţi.

Implică întreaga musculatură

541 3 3Principiul pe care se bazează această clasă este acela de sporire a tonusului muscular prin dinamica exerciţiilor şi impactul scăzut cu solul, fiind astfel programul de antrenament perfect pentru cei cu mobilitate articulară scăzută, pentru cei care au restricţii în urma unui antrenament cardio, de intensitate mai ridicată, sau un antrenament cu greutăţi. Deşi este un antrenament fizic intens, mişcările controlate din timpul clasei implică întreaga musculatură a corpului, şi tehnicile de respiraţie folosite vă vor energiza şi vă vor scăpa de acea senzaţie de extenuare pe care ajungeţi uneori să o experimentaţi în urma unui antrenament cardio de intensitate ridicată.

Favorizează mobilitatea articulațiilor

Beneficiile fizice şi psihice pe care clasa de PiYo le aduce prin combinarea dinamică a antrenamentului pilates şi yoga includ rezistenţa fizică şi mentală, îmbunătăţirea flexibilităţii, a echilibrului, o mai bună conştientizare a întregului circuit corp-minte prin tehnicile de respiraţie folosite, favorizând mobilitatea articulaţiilor şi tonusul, întărirea musculaturii spatelui şi pe cea abdominală, eliberarea de stres şi îmbunătăţirea calităţii somnului.

Arde grăsimile

PiYo este o clasă ideală pentru cei care doresc să se bucure de eficiența a două antrenamente (pilates şi yoga) într-o formă mult mai dinamică şi cu o intensitate ceva mai ridicată pentru cei care urmăresc scăderea în greutate într-o manieră nu foarte solicitantă din punct de vedere cardiovascular şi bineînţeles pentru toţi cei care îşi doresc să experimenteze o nouă formă de antrenament funcţional sau vor să îşi varieze tipul de antrenament.

PONT. Pentru a participa la o oră de PiYo nu aveți nevoie decât de un covoraş de yoga, de pantaloni şi un maiou care să nu vi se ridice când faceți poziţiile cu capul în jos. Nu aveți nevoie de şosete, căci alunecă, deci veți face exerciţiile în picioarele goale!

Până când va fi introdus şi în România acest tip de antrenament, puteți să exersați singuri, acasă, cu muzica dată la maximum

Add comment


Security code
Refresh

camp oct 2

camp 300x2507