Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

599 23 1de Roxana Istudor

Cum își gestionează celebritățile momentului prezența în atotputernica social media? Ele însele, prin propria pricepere sau intuiție, ori prin intermediul firmelor specializate și al prietenilor apropiați. În mod cert, această lume funcționează după reguli mult diferite față de cele după care utilizează rețelele sociale restul oamenilor obișnuiți.

Conținut ca la carte

Foarte mulți fani ai unor vedete ca Justin Bieber sau Kim Kardashian, milioane chiar, au o plăcere zilnică de a aproba prin faimosul „Like” conținutul paginilor de socializare ale idolilor lor. Dar cine decide ce se află pe aceste pagini? Aici se schimbă regulile, întrucât nu mai este ca în lumea anonimilor. Amintita Kim Kardashian afirmă că ea însăși controlează întreg conținutul. Dar Charlize Theron sau Emma Watson apelează la agenții specializate ca să fie activat butonul „Send” în deplină siguranță. De exemplu, Charlize și-a maximizat vizibilitatea operelor caritabile, iar Emma a punctat la capitolul evoluție profesională. Firește, consultanții preferă să lucreze pentru marile companii (prin comparație… financiară, starurile par mici copii), dar nu toți au această oportunitate, așa încât se ocupă de profilurile vedetelor.

Control și precizie

Diferențele de abordare continuă cu exemple ca Rihanna sau Taylor Swift, care s-au dovedit „perfect capabile să dea singure originalitate și autenticitate paginilor proprii”, explică specialistul în marketing Frank Cooper. „Știu cu precizie ce vor fanii să vadă online și izbutesc să creeze un spațiu de intimidate cu multă abilitate, fără să dezvăluie prea mult despre viața lor personală”.

La rândul ei, Selena Gomez, care are cei mai mulți fani pe una dintre rețelele de socializare, angajează periodic fotografi profesioniști care s-o pună în valoare pentru mediul virtual. După cum se poate observa, celebritățile țin la intimitate, dar în același timp, ce s-ar face fără prezența zilnică în văzul publicului?...

Ecourile care dau direcția

Există și celebrități care și-au dat prețioasele pagini pe mâna unor prieteni în care au cea mai mare încredere. Așa a făcut actriţa Kerry Washington, de a cărei imagine virtuală se ocupă o amică din copilărie, Allison Peters, care gestionează, de altfel, și contul lui Connie Britton. Allison îi prezintă conținutul lui Kerry, care îl aprobă.

Tot pe încredere merg și starurile care cer sfaturi despre o poză proprie sau o postare personală înainte de a le afișa. Unele dintre ele chiar folosesc social media pentru a face bani, cum este cazul actriței Emily Ratajkowski, sau pentru a fi mult mai selective atunci când acceptă roluri. Într-un fel, rețelele de socializare le conduc direcțiile de afirmare, în special prin reflectarea părerii admiratorilor față de ceea ce fac - și postează. Iar atunci când ajung la o anumită anvergură, știu să-și ferească paginile personale de elemente care nu le reprezintă. Beyoncé, de exemplu, a refuzat o ofertă de publicitate de un milion de dolari pe pagina ei pur și simplu pentru că… „nu rezona cu brandul promovat”.

Add comment


Security code
Refresh