Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

de Raluca Grințescu

Temperatura scăzută din anotimpul rece poate dăuna pielii. Din cauza umidităţii mai scăzute faţă de lunile de vară, pielea devine mai uscată şi provoacă mâncărimi. În afară de folosirea unui hidratant puternic şi a unui umidificator, alimentaţia poate juca un rol esenţial în îmbunătăţirea aspectului pielii.

Apa

Cea mai bună soluţie pentru a evita ca pielea să fie uscată este hidratarea. Consumul de apă este esenţial pentru circulaţia de la nivelul feţei (fiind, de asemenea, o soluţie mult mai ieftină în comparaţie cu cremele hidratante). În afară de apă, ar trebui să consumaţi fructe şi legume bogate în apă, cum ar fi pepenele, portocalele, ananasul, ţelina şi castraveţii.

Cele bogate în acizi graşi Omega 3

Grăsimile sănătoase ajută pielea uscată, devenind mai moale, mai hidratată. Astfel, pielea va avea un aspect mai neted, iar ridurile nu vor fi la fel evidente - lifting facial instantaneu. Deficienţa de Omega 3 poate fi cauza pielii uscate, ducând uneori la apariţia eczemelor. Alimentele bogate în Omega 3 includ: somonul, tonul şi păstrăvul. Dacă nu vă place peştele, optaţi pentru seminţe de in, avocado şi nuci.

Cele cu procent mare de vitamina A

Vitamina A este benefică pielii uscate, care se descuamează. Vitamina A ajută la repararea pielii afectate de vânt sau de expunerea prelungită la soare. Această vitamină se găseşte în legumele cu frunze verzi - consumaţi morcovi, cartofi dulci, dovleac.

Cele care conţin zinc

Dacă aveţi pielea uscată, crăpată, consumaţi alimente bogate în zinc. Acesta ajută la vindecarea rănilor, prin repararea pielii vătămate şi o protejează de degradarea ulterioară. Surse de zinc: stridii, fasole, curcan, crab şi carne de vită macră.

Vitamina E

Această vitamină atât de puternică ajută pielea să menţină hidratarea naturală şi apără de razele UV. Alimente bogate în vitamina E: nuci, seminţe, avocado, germeni de grâu, ulei de in, broccoli.

Zincul este de ajutor la vindecarea rănilor, prin repararea pielii vătămate

Add comment


Security code
Refresh