Main menu

header

cotnari wide

646 3 1de Gabriela Militaru şi Adrian Barna

Mamă a doi băieți, Britney Spears este probabil cea mai îndrăgită cântăreață pop a anilor 2000. După mai multe probleme personale care au implicat două divorțuri, internări la dezintoxicare și despărțiri furtunoase, la 35 de ani, artista a decis să-și dedice viața copiilor, dar și carierei. De aceea, în ultima vreme s-a concentrat pe revenirea în formă fizică maximă, iar rezultatele sunt admirabile.

Integrează puțină muzică dance în fiecare zi de fitness

Cine vrea să aibă o siluetă ca a lui Britney Spears trebuie să știe că exercițiile cardio nu pot să lipsească din antrenamentul zilnic. Cântăreața integrează puțină muzică dance în rutina sa zilnică de fitness. „Puneți muzică și, pentru următoarele 30 de minute, gândiți-vă că tot ceea ce aveți de făcut este să vă mișcați corpul și să transpirați în timp ce vă distrați”, este sfatul lui Kacy Duke, una dintre antrenoarele de fitness cu care Britney Spears lucrează intens. „Dacă vreți un corp bine modelat, uitați de kickboxing sau de alte sporturi combative și alegeți un tip de mișcare ce presupune grație, pentru că în felul acesta veți obține un corp mlădios”, explică Duke. În ultima perioadă, Britney Spears se află într-un nou turneu mondial pentru care s-a pregătit intens. Artista a mărturisit în repetate rânduri că i-a fost extrem de greu să piardă kilogramele acumulate pe perioada celor două sarcini și că slăbiciunea pentru dulciuri și fast-food nu a ajutat-o prea mult. De aceea, ea a trebuit să depună un efort considerabil, cu atât mai mult cu cât mersul la sală „nu este prea distractiv. Iar să fac asta zilnic ar fi oribil. De trei ori pe săptămână este foarte bine. Uneori chiar și de două ori. Mă face să mă simt bine, ca și cum aș fi realizat ceva bun”, a declarat ea recent pentru revista „Glamour”.

Fandări oblice pentru o talie subțire

646 3 2646 3 3La un moment dat, Britney făcea sute de abdomene pentru a obține rezultatul dorit. De când se antrenează cu Kacy Duke însă, efortul său este mult mai echilibrat. Antrenoarea cântăreței le încurajează pe femei să facă fandări oblice, care ajută la reducerea dimensiunii taliei și elimină „aripioarele” de pe șolduri. Cum se realizează cel mai simplu exercițiu în acest sens? Din poziția în genunchi cu picioarele apropiate se lipește palma mâinii drepte de ceafă, în timp ce brațul drept este lăsat liber pe lângă corp. Din această poziție încercați să vă atingeți degetele de la picioare cu palma mâinii stângi. Apoi executați o semiîntoarcere, trăgând de brațul stâng cât mai mult posibil către cotul brațului drept. Repetați exercițiul de 20 de ori, apoi executați-l de alte 20 de ori, de data aceasta cu palma mâinii stângi pe ceafă și cu brațul drept pe lângă corp.

Adio celulită!

Doar pentru că nu vă etalați abdomenul sau picioarele ca un star pop nu înseamnă că nu puteți avea un corp asemănător. Încercați, așadar, unul dintre exer- cițiile sale preferate! Astfel, puteţi scăpa de celulită. Din poziția întins pe spate, ținând la piept o minge de 1-2 kilograme, se ridică picioarele până ce formează un unghi de 45 de grade cu solul. În același timp, se ridică și partea superioară a trunchiului (inclusiv umerii), menținând zona inferioară a spatelui lipită de podea. Se desfac picioarele asemeni unei foarfece (dreptul se ridică puțin mai sus, în timp ce stângul se lasă puțin în jos) și se trece mingea dintr-o mână în alta printre picioarele desfăcute. Când mingea ajunge dintr-o mână în cealaltă, se schimbă și foarfeca picioarelor (se coboară stângul și se ridică dreptul). Se repetă exercițiul de 20 de ori.

Umeri rotunzi

646 3 4Fie că dansează într-un videoclip sau pozează într-o rochie fără bretele, Britney Spears alege deseori să-și etaleze umerii. Pentru a scăpa de senzația vizuală de umeri prea lați, ea face frecvent un exercițiu special, care are ca efect reducerea dimensiunilor spatelui. Din poziția în picioare, cu genunchii ușor flexați, ținând în fiecare mână o greutate de 2-3 kilograme, se ridică brațele astfel încât, împreună cu restul corpului, să formeze litera T. Nu se recomandă ridicarea brațelor mai sus de nivelul umerilor, deoarece presiunea pusă pe încheieturi poate cauza afecțiuni ale acestora. „În felul acesta veți obține umeri sexy ca ai lui Britney”, este de părere Kacy Duke.

Posterior apetisant

Britney Spears s-a mândrit mereu cu posteriorul său, de aceea în procesul de slăbire a pus mare accent pe tonifierea mușchilor în această zonă. Exercițiul pe care cântăreața îl face este la fel de accesibil ca și celelalte. Tot ce trebuie făcut este „o mișcare care ridică și alungește mușchii fesieri, dar care lucrează, de asemenea, și coapsele, pentru că toate acestea sunt conectate”, explică Kacy Duke. Exercițiul recomandat de ea: din poziția în picioare, în fața unui scaun, cu brațul stâng sprijinit pe speteaza acestuia. Se poziționează brațul drept pe șold și se ridică piciorul corespunzător spre în spate până ce formează un unghi de 90 de grade cu solul. Se împinge bine vârful piciorului în sus, apoi, cu o mișcare lentă, dar fermă, se arcuiește piciorul, revenind cu el spre în față, către poziția cu genunchiul la piept. Se fac 12 repetiții cu un picior, apoi, același număr de repetiții cu celălalt picior.

Merge deseori la piscină

În zilele în care nu face toate aceste exerciții, Britney Spears urmărește să rămână activă. De aceea, merge deseori la piscină sau face yoga. „Dacă nu merg la sala de gimnastică, fac lungimi de bazin sau yoga”, a declarat cântăreața pentru „Women’s Health”. Când este în Los Angeles, Britney merge de două ori pe săptămână la EQI Yoga Studio, unde maestra Elizabeth I. i-a conceput un program personalizat de mișcare combinată cu meditație. „Uneori ne concentrăm pe relaxare, dar sunt și momente în care îi pun fundul la lucru”, a declarat Elizabeth pentru revista „Glamour”. Fiecare sesiune de yoga durează între 60 și 90 de minute. Dar Kacy Duke și Elizabeth I. nu sunt singurii antrenori ai cântăreței. Britney, care s-a luptat în trecut cu kilogramele, a fost antrenată și de faimosul Tony Martinez. Atunci când simte că s-a lăsat prea mult pradă deliciilor, vedeta reia antrenamentul intensiv la care a supus-o acesta: execută nu mai puțin de 1.000 de abdomene, plus exerciții cardio care includ sărituri de baschet, alergare înapoi, slamuri jonglând cu mingea și mers pe bicicletă.

Atunci când se află în turneu, Britney Spears se asigură că hotelul unde se cazează este dotat cu o sală de gimnastică performantă, pe care o închiriază pe toată perioada șederii

Fără dulciuri şi fast-food

Considerând că doar sportul nu este suficient pentru a avea o siluetă de invidiat, Britney Spears și-a schimbat și dieta zilnică. Mâncarea de tip fast-food, cheetos, frapunccino și cartofii prăjiți erau la ordinea zilei pentru ea. De când a decis să slăbească și să aibă un stil de viață sănătos, artista a renunțat la aceste delicii. Potrivit „Daily Mail”, noul regim alimentar al lui Britney Spears include alimente cu aport crescut de proteine, dar sărace în carbohidrați. De asemenea, ea se dă în vânt după sushi și fructe proaspete. Potrivit antrenoarei Kacy Duke, Britney are un regim alimentar de 1.200 de calorii pe zi, având grijă ca ultima masă a zilei să nu fie consumată mai târziu de ora 18:00. Foarte rar, artista își permite o zi în care înșală dieta, și atunci adoră să mănânce tacos, pizza și înghețată.

Artista a revenit la o formă fizică de invidiat prin mult sport, yoga și un regim alimentar de 1.200 de calorii pe zi