Main menu

header

949 4 1de Roxana Istudor şi Daniel Şuta

Lumea în care trăim nu mai este la fel cu cea dinainte - schimbările climei își pun amprenta pe toate aspectele existenței de fiecare zi. Universul cosmeticelor nu face excepție: de la ambalajele prietenoase cu mediul la produsele în format uscat, inovația pentru sustenabilitate este în centrul atenției.

Testat pentru cele mai dure condiții de climă

949 4 2Sara Al-Rashed este creatoarea brandului revoluționar de cosmetice numit Asteri Beauty. După ce și-a edificat o carieră prosperă ca arhitect de interior peste hotarele țării sale, Sara s-a întors în Arabia Saudită și a pus bazele unu concept inovator, adaptat la condițiile din Orientul Mijlociu, dar cu extensie pentru întregul concept al înfrumusețării moderne. Cosmeticele pe care le propune Asteri sunt rezistente la clima deșertului. Mai precis, tot ce a creat Sara a fost supus unor teste de laborator stricte și astfel rezistă la numeroasele condiții speciale, atât de aspre, ale pustiurilor nisipoase, de la vânturi puternice și umiditate până la aer condiționat, căldură uscată și treceri de la o temperatură extremă la alta. Chiar și așa, produsele nu îngreunează tenul, sunt confortabile pe piele și au încorporate ultimele tehnologii în domeniu, ceea ce le asigură o adaptabilitate avansată nu doar la mediu, ci și la momentele și evenimentele existenței de fiecare zi.

Cosmetice vegane, fără componente dăunătoare

Formulele create de Asteri exemplifică abordarea de ultimă oră, contemporană, a produselor cosmetice, având performanțe la un nivel foarte înalt nu doar din perspectiva potrivirii la condițiile speciale ale deșerturilor. Concret, ofertele brandului sunt vegane, nu includ cruzime față de animale și nu au componente dăunătoare precum microplasticele, talcul, parabenii sau sulfații. Linia de produse dedicate condițiilor climei deșertice, dar nu numai, cuprinde, printre altele, loțiuni bronzante, corectoare, creioane de ochi, balsamuri de buze, rujuri, farduri de pleoape, rimel, mai precis un număr de 27 de produse care satisfac și cele mai înalte exigențe. „Am dorit să avem o abordare completă în momentul în care am lansat brandul. Produsele noastre accentuează frumusețea naturală fără să mascheze chipul și personalitatea celei care le folosește”, punctează Sara Al-Rashed.

„Obiectivul nostru este să devenim un brand care stabilește un trend în domeniul frumuseții inovatoare“ (Sara Al-Rashed, fondator Asteri)

Ambalaj sustenabil, linie dedicată sportivilor

Linia Asteri este gândită până la ultimul detaliu. Luciul de buze Sweet Oasis, de pildă, are încorporată esență de rodie, un fruct foarte îndrăgit în Orientul Mijlociu. Pe de altă parte, paleta de culori se inspiră din nuanțele cerului și întinderilor deșertului - verde-smarald, auriu, maro, bej și albastru. La rândul său, ambalajul, sustenabil, rezonează cu motivele culturale ale zonei, prezentând caligrafie arabă pentru produsele sub formă de pulberi presate, pachete și accesorii. Nu în ultimul rând, Asteri a creat o linie specială pentru atleții contemporani, indiferent că fac sport de performanță sau merg regulat la sala de antrenament, propunând produse bazate pe aceleași principii sustenabile, și în plus formulate astfel încât să satisfacă nevoile speciale ale pielii celor care fac mult sport.