Main menu

header

938 4 3de Roxana Istudor şi Adrian Barna

Nu cu mult timp în urmă, celebrul Brad Pitt și asociatul său, Marc Perrin, au lansat o line de produse de îngrijire a pielii cu numele Le Domaine, care este centrată în jurul puterii extraordinare a antioxidanților din struguri.

Cosmetice, fără gen

Faimosul și fermecătorul Brad Pitt, câștigător al unui Premiu Oscar, și-a pus semnătura celebră pe o linie de produse de îngrijire potivite și pentru femei, și pentru bărbați, care poartă numele Le Domaine, cramă cumpărată de celebrul actor în urmă cu mai bine de un deceniu. Intrarea starului în această lume se datorează parteneriatului cu familia Perrin, specialiști în vie și vin, care au adus în această linie de produse cosmetice de lux o expertiză fără de care starul american mărturisește că nu s-ar fi „aventurat” în această lume complicată, foarte competitivă și saturată a înfrumusețării. Discret vizavi de această implicare, Brad lasă, totuși, să se înțeleagă că totul se referă la antiîmbătrânire, iar strugurii de pe proprietatea sa au un rol central în acest tablou.

Ajută celulele pielii să rămână sănătoase mult timp

Colecția de produse de îngrijire a pielii care poartă imaginea lui Brad Pitt este mai mult decât un succes de popularizare. Povestea a început în urmă cu 15 ani, când familia Perrin a decis să aprofundeze proprietățile antioxidante prețioase ale strugurilor pe care familia i-a folosit de-a lungul a cinci generații. Cu ajutorul expertului în oenologie Pierre-Louis Teissedre, de la Universitatea din Bordeaux, au dezvoltat GSM10, o moleculă antioxidantă puternică, ce se găsește exclusiv în produsele Le Domaine. Ulterior, linia a fost îmbogățită cu ProGR3, un cocteil de resveratrol, apigenină din mușețel și catechină din ceaiul verde, care ajută celulele pielii să rămână sănătoase mult timp, și acesta fiind prezent exclusiv în produsele colecției.

Ingrediente naturale, capace reutilizabile

După studii și numeroase teste, echipa i-a prezentat ideea lui Pitt, care a semnat imediat, convins de faptul că rezultatele erau confirmate de știință și, de asemenea, că există o componentă ecologică majoră în aceste produse. Versiunile finale ale liniei - un serum, o cremă, o emulsie de curățare și o loțiune fluidă - conțin cele două molecule brevetate și sunt cel puțin 96% naturale. Inclusiv capacele din lemn ale recipientelor de sticlă (în designul cărora Pitt s-a implicat direct) sunt făcute din butoaie vechi de vin și pot fi schimbate când produsul este terminat.

„Da, dezvoltăm linia Le Domaine cu Brad Pitt. Nu, nu suntem o altă colecție oarecare de cosmetice a unei celebrități” (le-domaine.com)

Produse uşoare, hidratante, eficiente

Dincolo de aspectul deosebit și de garanțiile specialiștilor, consumatorii care au testat aceste formule certifică faptul că produsele funcționează. Emulsia acționează blând, face puțină spumă, lasă pielea curată și hidratată mult timp. Serumul nu are parfum, netezește pielea fără efort și este absorbit rapid în piele. Produsul preferat al starului din „Legendele toamnei”, crema Le Domaine, este bogată și subtil parfumată, dar ușoară și cu efect de refacere și de reîmprospătare a tenului sesizabile rapid. În ceea ce privește loțiunea, aceasta este discretă și hidratează intens.