Main menu

header

cotnari wide

621 35 1Nu mai prididesc să răspund întrebărilor referitoare la reclamele cunoscute, unele laudative, altele, mai puţin. Relaţia mea cu acest domeniu durează de mulţi ani şi s-a rezumat doar la farmacie. Am să vă mărturisesc câte ceva din istoricul acestei relaţii. A fost prima farmacie care a făcut reduceri masive şi prima care a înfiinţat atât cardurile pentru ieftinire, cât şi alte multe proiecte ajutătoare. Propunerea mi s-a părut onorabilă. Sigur, publicul românesc n-a fost obişnuit cu reclamele realizate cu actori cunoscuţi. Au socotit că este degradant. Ideal era ca un actor mare să nu-şi dea imaginea într-un spot publicitar. Mai apoi, oamenii s-au obişnuit şi chiar s-au împrietenit cu reclamele. Să ştiţi că foarte mulţi actori mari ai lumii şi-au dat imaginea anumitor proiecte, de exemplu: Jules Breiner îndemna populaţia să renunţe la fumat; George Clooney, Julia Roberts, Antonio Banderas au lansat parfumuri superbe; până şi geniala Bette Davis a făcut reclame. Desigur, contează atât produsul expus, cât şi inteligenţa spotului respectiv. Ne-am străduit să realizăm în apa- riţiile noastre sinceritate, încredere şi optimism, iar uneori, un dram de umor care ridică moralul cetăţeanului nostru. Conducătorii acestei firme ne-au tratat cu respect, apreciere, fără avantaje aparte dincolo de plata prestaţiei. Lucrăm într-o atmosferă plăcută, cu realizatori talentaţi din postul tv Senso. Revista care ne însoţeşte, de asemenea, are o mulţime de informaţii şi de sfaturi pentru cei interesaţi să aibă grijă de sănătatea lor.
621 35 2