Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

Reţete fără grăsimi

de Cristina Tache

Primăvara este momentul potrivit pentru detoxifierea organismului. Dacă în timpul iernii mai facem abuzuri, mâncând mai gras şi mai nesănătos, în lunile de primăvară este bine să consumăm cât mai mult fructe, legume şi mâncăruri fără grăsimi. Vă propunem câteva preparate sănătoase şi foarte uşor de pregătit.

Uleiuri pentru gătit

Găsim în magazine tot felul de uleiuri alimentare. În afară de binecunoscutul ulei de floarea-soarelui şi de cel de măsline, mai nou apărut şi folosit la noi în ţară, despre celelalte tipuri de ulei nu ştim mare lucru şi nici eticheta nu ne este de mare ajutor. De aceea vă propunem câteva informaţii de bază despre cele mai cu noscute uleiuri.

Reţete pentru micul dejun

Un mic dejun sănătos accelerează metabolismul, conferă energie trupului, dar şi creierului. De asemenea, diminuează efectul hormonilor ce contribuie la creşterea în greutate. Specialiştii în nutriţie consideră că, la micul dejun, cele mai bune sunt fibrele şi proteinele, alimentele bogate în aceste substanţe fiind digerate mai încet, întârziind mai apoi senzaţia de foame. Pentru că de cele mai multe ori nu luăm micul dejun din lipsă de timp sau de imaginaţie, vă propunem câteva variante sănătoase şi gustoase pentru masa de dimineaţă. 

Reţete de bruschete

  Bruschetele provin din bucătăria italiană şi sunt aperitive foarte apreciate în întreaga lume. Nu sunt greu de preparat, dar aduc o savoare aparte oricărui meniu. În plus, ele au rolul de a deschide apetitul pentru alte delicii culinare ce urmează să fie servite. Iată câteva reţete cu care să vă delectaţi oaspeţii la o cină cu specific italienesc şi nu numai.

Cu mozzarella

Ingrediente: 400 g baghetă, 400 g roşii, 250 g brânză mozzarella, 100 g file anchois.

Mâncăruri în aspic

  Preparatele în aspic pot fi soluţii potrivite pentru aperitive la o masă festivă, o aniversare sau o cină în familie. Deşi prepararea aspicului dă bătăi de cap multor gospodine, odată deprins procedeul, reţetele nu sunt deloc greu de realizat. Vă propunem câteva reţete de aspic cu care să vă încântaţi invitaţii şi familia.

Prepararea aspicului

  Ingrediente: o bucată de os de viţel, o jumătate de kilogram de oase de vacă, 200 g şorici de porc, doi morcovi, două rădăcini de pătrunjel, o ceapă, o gulie, patru litri de apă, sare, şase albuşuri de ou bătute spumă, două-trei linguriţe cu oţet.