Main menu

header

ATENTIE ! Acest site foloseste cookies.

Sunte de acord cu cele prezentate. Learn more

I understand

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, Taifasuri Media SRL, are obligația de a prelucra date cu caracter personal în conformitate cu principiile de prelucrare și în condiții de securitate tehnică și numai pentru scopurile specificate în Prelucrarea datelor.

Ceva, altceva: Japonia, la masă!

581 26 1de Raluca Grințescu

Ingredientele principale ale bucătăriei japoneze tradiţionale sunt: peştele şi alte produse marine, zarzavaturile şi orezul. Condimentele principale sunt produse din soia sau din orez (sake, oţet din orez). Pentru a menţine gustul original al ingredientelor, bucătăria japoneză nu prea foloseşte condimente iuţi, ci mai mult plante aromatice sau wasabi (hrean japonez), yuzu, ghimbir, myōga (tot un fel de ghimbir), kinome (lujeri ai plantei sanshō) sau seminţe uscate şi măcinate ale aceleiaşi plante sanshō. Există trei feluri de mâncăruri japoneze tradiţionale care se servesc tot anul: honzen ryōri (servită la banchete oficiale), chakaiseki ryōri (servită une- ori înaintea ceremoniei ceaiului) şi kaiseki ryōri (servită la petreceri sau la restaurantele ryōtei - restaurante care servesc numai mâncăruri japoneze). Alte tipuri de mâncăruri sunt osechi ryōri (servită de Anul Nou) şi shōjin ryōri (mâncare budistă vegetariană).

Să gătim cu… flori

580 26 2de Dana Purgaru

Ce-ar fi viaţa fără flori?... Le mirosim, le admirăm în grădini şi în glastre, le oferim cu drag şi ne încântă viaţa cu parfumul şi culorile lor. Puţină lume ştie însă că unele dintre acestea se potrivesc de minune şi în farfurie. Şi nu ca decor, ci ca ingredient principal. Iată câteva idei de reţete care cu siguranţă vor transforma orice gospodină într-un veritabil chef foarte apreciat pentru imaginaţia sa.

Reţete de smoothie natural

579 26 1de Gabriela Militaru

Păstrarea sănătății necesită timp și răbdare. Pentru a vă respecta dieta obișnuită, savurând, în același timp, o băutură delicioasă, puteți încerca smoothie-uri. Vestea bună e că aceste băuturi pot fi consumate la micul dejun ca și energizante naturale, dar și ca relaxante de seară îmbogățite cu puțin alcool.

Proteina din farfurie: Kaniwa

578 26 1de Raluca Grințescu

Kaniwa sau canihua, cum mai este denumită, este adesea descrisă ca fiind o cereală, dar, în realitate, este, de fapt, o sămânță plină de valori nutritive, înrudită cu binecunoscuta quinoa. Aceasta este originară din Munţii Anzi din Peru şi Bolivia, iar în trecut făcea parte din alimentaţia de bază a populaţiei incaşe, datorită abilităţii sale de a creşte şi de a se dezvolta în climate mai puţin prielnice.

Carnea de rata preparată în diferite bucătării ale lumii

577 26 1de Gabriela Militaru

Bogată în arome, carnea de rață este nu doar delicioasă, dar și extrem de hrănitoare. Carnea de rață este prezentă în toate bucătăriile tradiționale din lume, din China până în Europa sau în America de Sud. Preparată în feluri diferite și garnisită cu soteuri de legume și chiar fructe, rața constituie o delicatesă.